جالب است که هر بار جناب احمدی نژاد نطقی درباره ندا می فرمایند، سندی رو می شود تا گواهی باشد بر دروغگویی ایشان. امروز بعد از ظهر صندوق پستی ام پر بود از ایمیل های دوستانی که اعلام کردند سند جدیدی منتشر شده است و می خواستند بدانند من آن را تایید می کنم یا نه.
فیلمی در اینترنت منتشر شد که به صحنه های پس از مرگ ندا می پردازد. همان طور که در مصاحبه های قبلی ام گفتم، بعد از اینکه بدن بیجان ندا را استاد موسیقی اش سوار بر ماشینی از صحنه دور کرد، مردم شخصی را گرفتند که معتقد بودند ضارب نداست. حتی گفتم که پیراهنش را درآوردند. فیلمی که در زیر می بینید، از جایی است که مردم تصمیم گرفته اند این ضارب احتمالی را رها کنند، هرچند هنوز عده ای معتقدند که باید او را به مجازات رساند. خوشبختانه دهان یاوه گویانی که تا به حال واقعیت را زیر سؤال می بردند، با این فیلم بسته می شود. یاوه گویان عزیز، رئیس جمهور غیرمنتخب شماست که دروغ می گوید، سینه ی شکافته ندا دروغ نمی گوید.
بله، تأیید می کنم که این فیلم به بخشی از حوادثی می پردازد که روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، دقایقی بعد از مرگ ندا، در تقاطع خیابان خسروی و صالحی در خیابان کارگر تهران رخ داد.
شخصی که در فیلم می بینید و پیراهن به تن ندارد، همان بسیجی است که مردم گرفته بودند و فریاد می زد نمی خواستم بکشمش.
یا حق،
آرش حجازی







مهر ۵م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۳۰ ب.ظ
لینک یوتیوب
http://www.youtube.com/watch?v=ez01ZpUTb-E&feature=player_embedded
لینک دانلود
http://www.voobys.com/watch?v=ez01ZpUTb-E&feature=player_embedded
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۰۲ ق.ظ
حق؟؟؟؟!!!وعده ما خیلی زووووود!!!امیدوارم خیلی زوود به اون فاحشه ملحق بشی.
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۱۰ ق.ظ
درود بر تو ارش حجازی تو باعث افتخار جنبش هستی
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱:۰۶ ق.ظ
آقای حجازی،
چرا قاتل احتمالی؟
مگه الان مطمئن نیستین که این خود قاتل هستش؟
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱:۴۹ ق.ظ
agha merci dastet dard nakone
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۶ ق.ظ
arash jan,
shak nadaram ke in hamoon kesi hast ke carte shenasaieesho gozashti roo website.
vali ye mozooiee azaram mide ke mikham behet begam. chera in film dorost vaghti ke ahmadinejad in ghatl ro enkar mikone pakhsh mishe??!! va taa hala pakhsh nashode?
aya fek nemikoni ye kesaie daran in jaryaan ro be soode khodeshoon hedaayat mikonan,?!!
sepas az inke pasokhe man ro bedi, va roshan koni maro.
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۲:۵۱ ق.ظ
بازم افرین بر شرف و راستگویی شما باز هم میگویید احتمالی اقای رییس جمهور تقلبی کمی انصاف را از شما یاد بگیرذ
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۳:۰۵ ق.ظ
این هم از مستندات که آقابان دنبالش مثلا می گردند. دیگر از این روشنتر که نمی شود. یادتان باشد که چاقو دسته خودش را نمی برد. این نیروها که مرتکب قتل شدند شمشیر های برنده ولایت هستند. همانطور که سید علی خامنه ای گفته بود الله کرم شمشیر ولایت است نباید کسی جلو او را بگیرد و داستان همچنان ادامه دارد.
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۵:۵۸ ق.ظ
Arash jan, when you left Iran,i was wondering why you had to do that, I am so glad that you did, so now you can bring light to the most cruel crime scene and echo Neda’s voice so clear. You are a Hero, just like Arash Kamangeer was
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۶:۳۴ ق.ظ
قاتل احتمالی به خاطره اینکه همونطوری هم که آرش قبلا گفت موقع شلیک گلوله ضارب رو نمیدیده!
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۷:۱۶ ق.ظ
سختترین کار دنیا، محکومکردن یک احمق است!
همه حقیقت را می دانیم .
درود بر غیرت تو .
به امید پیروزی حق بر باطل
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۲۴ ق.ظ
مرسی آرش عزیز
یه روزی رودر رو ازت تشکر میکنیم
ارزش کاری که میکنی رو میدونیم
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۵۵ ق.ظ
سلام میشه لطفا” فایل قابل دانلود کردنش را بذارین؟برای ایران که می دونید یوتیوب قطعه.ممنون.
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۴۵ ب.ظ
ممنون از پاسختون
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۵۶ ب.ظ
Nasim khanom aghaye Hejazi hichvaght nagofte ke oo ghatel ra dar hangame tirandazi dideh ast.
in video ra bebinid ta behtar motevajeh shavid
http://www.youtube.com/watch?v=5GPWoHCKAp4&feature=player_profilepage
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱:۴۸ ب.ظ
من فکر می کنم ما اگر از پتانسیل های خیره کننده ا.ن در مبارزاتمون بهره بگیریم بهتر و زودتر به نتیجه می رسیم!!!
مصور “ان. دماغ” را اینجا مشاهده کنید:
http://img8.imageshack.us/img8/7498/andamagh.jpg
و به دوستانتان نیز بگویید.
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۲:۰۷ ب.ظ
یک تصویر مبهم ، ادعای پوچ و دیگر هیچ
برای اثبات حقیقت باید شفلف بود – شفاف
تصویری با نمای بسته چطور قابل استناد است .
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۳:۲۱ ب.ظ
تفو بر تو ای چرخ گردون تفــــــــــو!
((((
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۴:۱۷ ب.ظ
مسلم خون مظلوم ضایع نخواهد شد وامیدوارم خود ت در این واقعه نقش نداشته باشی من هنوز برایم سوال است که چه گونه شما دور روز ویا کمتر وبیشتر قبل از این حادثه به ایران آمدی وروز بعد فلنگ را بستی وفرار کردی بر فرض هم نظام جمهوری اسلامی در قتل ندا متهم باشد ولی این تردید را تو چگونه می خواهی از ذهن امثال من پاک کنی
می دونی دقیقا همین قضیه در افغانستان تکرار شد
اشاره ام به کشته شدن خبرنگاری بنام سلطان منادی است دقیقا عین ندا به شهادت رسید ولی فقط امیدوارم که در این موضوع نقش نداشته باشی
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۴:۳۵ ب.ظ
آقای حجازی میگوید قاتل احتمالی زیرا که فقط این یک دادگاه هست که تایین کننده جرم افراد است و نه شاهد.
افکار من در آن روز
http://iranrevolution.wordpress.com/2009/06/20/a-young-girl-shot-dead/
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۵:۱۶ ب.ظ
آقای حجازی آیا این همون فردی است که گفته می شد کارتش رو هم مردم گرفته بودند و اسمش سعید کارگر حصیر یا چیزی شبیه به این بود؟
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۰۴ ب.ظ
آفرین امیدوارم در یک دادگاه صالح به عنوان شاهد حاضر شوی
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۳۴ ب.ظ
آرش جان درود
به وجود همچین هم میهن های شریف و شجاعی مثل تو افتخار میکنم
حق نگهدارت
مهر ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۴۲ ب.ظ
تشکر آرش جان
مهر ۷م, ۱۳۸۸ at ۶:۳۲ ب.ظ
همه ی مستندات این جوریه؟
یعنی می فرمایید این رو به عنوان دلیل بپذیریم.
باشه.
هر وقت تونستم خودمو گوش مخملی کنم
این رو هم می پذیرم.
مهر ۷م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۵۹ ب.ظ
گرچه از پاءولو کویلو خوشم نمیاد اما زنده باشی چند صد سال
مهر ۷م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۱۹ ب.ظ
بهتره این حرفایی که به دیگران نسبت میدی به خودت بگی تو خودت قاتل مزدور پست فطرتی .جیره خور انگلیس
مهر ۹م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۰۷ ب.ظ
بر خون آشامی شما حرام زاده ها که شکی نیست تو این ۳۰ سال.حالا اگه این نبود یکی دیگه از شما قاتلها.خدا رو شکر انقدر مفت خوردید و زنها تون ترکیدن که به اندازه کافی زیاد شدید..
فکر کنم سالها طول بکشه تا این کثافت از ایران پاک بشه!!
خدا کنه قفط اونهایی که بین شما اشتباهی بر خوردند زودتر بفهمند که جلوی آزادی یه ملت میشه با کسی مثل خمینی چند سال آزادی رو ازشون گرفت ولی زیاد دووم نمیاره.
به امید آزادی ایران نه فقط با رنگ سبز!!
نه با اجازه به یکی دیگه از ادمهای دست نشونده تو فرانسه و انگلیس!!!
بلکه این بار با شرکت تمامی رنگها و اقوام ایران عزیز
بدست خود ملت و در دست خود ملت
مهر ۹م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۳۵ ب.ظ
حرومزاده قاتل شرم نمی کنی از این همه افترا؟خاک بر سر اونایی که میان اینجا واز یک جانی به خاطر جنایتش تقدیر می کنند
مهر ۱۱م, ۱۳۸۸ at ۸:۱۴ ب.ظ
یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم نخور_ما از نسل کوروش هستیم از نزاد پاک اریایی حق من زندگی ازاد است.
مهر ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۹:۲۴ ب.ظ
فقط میشه گفت تاسف باره. این همه جنایت و نظارت هیچ… ندا یادت تا ابد زنده است….
مهر ۲۶م, ۱۳۸۸ at ۹:۴۶ ب.ظ
اون فاحشه ای که گفتی در بالا خواهر، مادر و زن فاحشه شماست که ۳۰ سال است که دارند فاحشه گی می کنند و مردم را ۳۰ سال است که مورد تجاوز، قتل وکشتار قرار داده اند وعده شما همان پیروزی حق بر باطلی مثل شما و به فاک رفتن خواهر و مادر شماست
مهر ۲۶م, ۱۳۸۸ at ۹:۴۹ ب.ظ
سلام
خیلی جالبه!!! رهبران ناکارآمد جمهوری اسلامی و مزدورانی که سر در آخور خامنه ای و ولایت نظامی او دارند بدون هیچ سند و مدرکی هنوز هم بعد از ۴ ماه ادعا می کنند که قتل ندا آقا سلطان مشکوک بوده و هنوز هم تنوانستند قاتل او و افرادی را که به کوی دانشگاه حمله کردند را دستگیر کنند. از طرفی دیگر با این همه عکس و فیلم و سند و مدرک هنوز هم قصد پیگیری این پرونده ها رو ندارند!!!!!
آقای حجازی عزیز
این مزدوران حکومت اسلامی خامنه ای پول می گیرند که اینجا رو هم مثل خیابان های ایران به لجن بکشند. شما توجه نکنید.
سبز باشید چرا که سبزها زنده اند
آبان ۹م, ۱۳۸۸ at ۸:۱۷ ب.ظ
روی سخن من با رضای حرامزاده است
میخوام بگم حرومزاده تو هم حرفهای رهبر کثیفت و ا.ن. دروغگو را میزنی ای تف بر شما ها.
آبان ۲۸م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۲۴ ب.ظ
آیا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تیراندازی و چگونگی شناسایی مظنون توسط کسانی که این ویدیوها یا تصاویر کارتهای شناسایی را در وب گذاشتهاند منتشر شده است؟
مثلا چگونگی شناسایی ضارب یا اینکه بعد از دستگیری مظنون اسلحه وی چه شد؟ چرا او به سوی مردمی که قصد دستگیری وی را داشتند شلیک نکرد، آیا گلولههایش به اتمام رسیده بوده یا اسلحه از دستش گرفته شده بود؟
از آنجا که جناب حجازی ضارب را در حال تیراندازی ندیدهاند، اطلاعاتی از این دست از سوی کسانی که ضارب احتمالی را دستگیر کردهاند به روشن شدن قطعی ماجرا کمک خواهد کرد.
آذر ۴م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۳۲ ق.ظ
mersi arash jan . khode daiooseshe bi namoosa faghat baladan enkar konan . rasti ooni ke tokhm karde esm bede fahesheha too in doran khoob shenakhte shodan
آذر ۴م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۱۹ ب.ظ
من نمیدونم بعضیا چرا انقدر نفهمن
اگه گل خودتونم پرپر شده بود همین جوری قضاوت می کردیننننننن؟؟؟؟
مگه کورین ؟ ندیدین ندارو همین نظام کثیف به خون کشید؟
بی همه چیزا آخه چرا پشت سر مرده حرف میزنین ؟
مگه ندا چی کار کرد که از مردشم میترسین؟
کاش درد مادر ندارو میفهمیدین اونوقت دیگه اسنجورس حرف نمیزدین
آذر ۴م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۲۱ ب.ظ
دورود بر آرش و ندا
آذر ۴م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۹ ب.ظ
سلام اقای دکتر. جونه هر کی دوست داری به ایران بر نگرد. اینا واست نقشه ها دارن.
سبز باشی
آذر ۵م, ۱۳۸۸ at ۴:۳۱ ب.ظ
سلام!
آقای حجازی شاید خیلی خوب بود که جواب تک تک این نظرات رو میدادی چون ما برای وبلاگ شماست که نظر گذاشته ایم و منتظر جواب از شخص خودتان هستیم!
شما چرا دو روز قبل از این حادثه به ایران آمدی؟
دلیل اینکه به ایران آمدی چه بود؟
روز حادثه در اون خیابان چه کار می کردی؟
چرا روز بعد از حادثه از ایران رفتی؟
چرا ادعاهای شما در بعضی موارد با ادعاهای نامزد ندا تناقض دارد؟
و یک خواهش از دوستان!!
طبق چه اسنادی از آقای حجازی طرفداری می کنید؟
مگر نبودند پادشاهان گذشته ی ایران و همین شاه که هر روز یه سفر خارجه و یه جشن و یه شادی و هزاران دلار خرج می کردند؟
من کاری به سران نظام ندارم ولی آقای خامنه ای کدام یک از این خرج ها را برای کشور داشته؟
قبل از اینکه بخواهید با فحش و دری وری جوابمو بدید دعوتتون میکنم به یه مناظره ی آنلاین!!! شما دلیلتون رو برای این همه نفرت نسبت به آقای خامنه ای بدید و من هم دلیلم برای دفاع از ایشون رو میگم
light_ronan@yahoo.com این ایمیل من!! خوشحال میشم یه پی ام ازتون ببینم و دعوتم رو قبول کرده باشید!
من منکر اشتباهات احتمالی از سوی یک انسان نمیشم ولی فکر نمی کنم این حق باشه که نسبت به کسی که این همه خدمت به جامعه ی ما داشته اینقدر با نفرت و با لحنی اینگونه حرف بزنیم.
ممنون
آذر ۱۲م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۵۸ ق.ظ
دوست عزیز من کجا درباره آقای خامنه ای حرف زده ام؟
آذر ۱۲م, ۱۳۸۸ at ۹:۱۴ ب.ظ
سلام!!
آقای حجازی!! یه کم دقت کرده باشید قسمت دوم حرفای من متوجه دوستانی که کامنت گذاشته بودن بود,نه شما !!!
در ضمن!! هنوز منتظر جواب سوال هام از طرف شما هستم آقای آرش حجازی!!!!!!!
آذر ۱۳م, ۱۳۸۸ at ۲:۳۱ ب.ظ
سلام آرش
نیست!
زندگی داستان عجیبیست کسی آن را می نگارد که گویی وجود ندارد اما تو می توانی احساسش کنی بدون آنکه ببینیش !
دوست دارم تو یه روز باهم بمیریم!البته سوءتفاهم نشه منظورم عملیات استشهادی
واقعا دوست دارم بدونم حقیقت ماجرا چی بوده من که هنوز به نتیجه نرسیدم ولی اگه بشه که من و تو، تو یه روز بمیریم و همدیگرو ببینیم چی میشه یعنی واقعا دنیای بعد از مرگ واقعیت داره؟ : – )
یعنی بعد از مرگ حقیقت آشکار میشه؟
کاش باهم بمیریم و همدیگرو ببینیم!
از طرف فرشید
آذر ۱۳م, ۱۳۸۸ at ۵:۳۶ ب.ظ
آقای حجازی ماه زیر ابر نمیماند بعد از فروپاشی این رژیم خیلی ها را باید دستگیر کرد و به سزای اعمالشان رساند از جمله قاتلین جوانان ایران را در خیابانهای تهران و ایران
زنده و سبز باشید
تمامیت عرضی و طولی ایران کنونی و ایرانیان با خرد ضد موهومات و خرافات دینی و قومی
همیشه سبز و خرم همیشه آباد همیشه موفق باد همیشه خجسته باد نوشین
آذر ۱۳م, ۱۳۸۸ at ۶:۲۴ ب.ظ
آقای یک ایرانی، سلام اولا تو این رژیم خفقان که افراد را به جرم وبلاگ نویسی میکشند و شکنجه می کنند انتظار نداشته باشید کسی به یک ایمیل ناشناس که ممکن است یک تله باشد ایمیل بزند. دوما شما در مورد این طالبانی ها کمی تحقیق کنید این افراد طوری شستشوی مغزی شدند که فکر میکنند وقتی به خود بمب می بندند و زن و بچه مردم را تکه تکه میکنند دارند برای اسلام و خدا فداکاری میکنند. بحث کردن با این افراد بیفایده است. شاید اگر این افراد را مدتی در یک بیمارستان روانی تحت نظر متخصصان نگه دارند و بعد چند سال در یک کشور که جریان آزاد اطلاعات در آن وجود دارد زندگی کنند بتوان امید داشت که بتوانند مثل یک انسان عادی زندگی کنند ولی باز هم تضمینی وجود ندارد. این افراد را طوری از شعور و منطق تهی می کنند که به نظر من عقل او را به قتل می رسانند. من در اینترنت با خیلی از بسیجیها بحث کرده ام. برخی خوشبختانه عقل و منطق سالمی دارند و فقط به علت عدم اطلاع از حقایق به طرفداری از ظلم به پا خواسته اند اما برخی دیگر را واقعا مثل همان طالبان از عقل و منطق تهی کرده اند. برخی هم همه چیز را می فهمند ولی خوب نانشان در دفاع از ظلم است با این دسته هم نمیشود کاری کرد.
لازم نیست من بگویم یا شما انکار کنید همه خوانندگان ایرانی در این مملکت زندگی می کنند و میبینند افرادی که از ظلم دفاع میکنند تا چه حد در اقلیت هستند.
این که شما دارید خامنه ای را با شاه مقایسه میکنید نشان می دهد که اطلاعات شما در مورد کشور در حد صفر است یا خود را به اون راه زدید. مردم ایران از ظلم متنفرند میخواهد خامنه ای باشه میخواهد شاه باشه. ضمنا دزدیهایی که این رژیم از ملت کرده خیلی بیشتر از شاه بوده. من از شاه و حکومت شاهنشاهی و حکومت دست نشانده متنفرم اما در مورد دزدیها حداقل اگه دزد قبلی می دزدید یک ابرویی برای ایران در دنیا وجود داشت ولی این دزدهای جدید هزار برابر می دزدند و ابروی ما را هم در دنیا برده اند. اگر شما می بینید فساد و فحشاء و اعتیاد در جامعه بیداد می کنه برای اینه که این غارتگران حق اون زن بدبختی را که برای تامین زندگیش خود فروشی میکنه دزدیده اند. این کشور یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیاست.
سپاه از کجا هشت تریلیون تومن (۸ میلیارد دلار) پول داشته که شرکتهای اقماریش توانسته اند ۵۱% سهم مخابرات را بخرند؟ ۱۸٫۵ میلیارد دلاری که اردغان گفت خدا به ملت ترکیه رسانده از جیب کدوم بدبختی بوده؟ چه کسی هزینه های ارتشهای حزب الله و حماس را تامین میکنه؟ از جیب کدوم بدبختی می گیرند؟ دلیل و مدرک ومنطق برای اون کسی که عقل و شعورش را خاموش کرده چه فایده داره ؟ فکر میکنید اون میاد شواهد و مدارک را باور میکنه یا حرفهای یک کوتوله ایکبری را که خیلی راحت شانه هاش را بالا میندازه و میگه نوش جونشون، ۱۸٫۵ میلیارد دلار مال ما نبوده. اون آدم میاد مدارکی را که از شهادت ترانه موسوی وجود داره را باور میکنه یا دروغهای تلویزیون را ؟ و همینطور در مورد ندا آقا سلطان یا دکتر پوراندرجانی و دهها مورد دیگر .
آذر ۱۴م, ۱۳۸۸ at ۹:۲۱ ق.ظ
گیرم آرش حجازی قاتل نداست!!!!!!!!!!!!
حکومت چرا از برگزاری مراسم ختم برای ندا ترسید؟؟؟؟؟
سنگ قبرش را چرا مرتب می شکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا عده زیادی از مردم حرف دولت را باور نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟
قاتل سهراب، محسن،ترانه، جواد، کیانوش و……… کیست؟؟؟؟؟؟
دولتی که نمی تواند قاتل این جوانان را در روز روشن و در خیابان های تهران که دست بر قضا همه جزء معترضین بودند را شناسایی و دستگیر کند بهتره که بذاره بره یا شاید هم !!!!!!!!!!!!
نامزد ندا چرا بازداشت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت چرا مدارک قاتل بودن او را در یک دادگاه بین المللی رو نمی کند تا او رسما محکوم و اینترپل موظف به دستگیری او شود؟؟؟؟؟
چرا دولت تا به حال دادگاهی در این زمینه تشکیل نداده است؟؟؟؟؟
شعار بسه. کمی هم فکر کنید
آذر ۱۴م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۰۳ ب.ظ
در جواب به نظر دهنده بالا یک ایرانی:
یک ایرانی من هم مثل تو یک ایرانی هستم و در این آب و خاک مدتی و سالهائی زندگی کردم ولی در این ۲۶ ساله عمرم چیزی از خدمات آقای خامنه ای و بعدشم آقای احمدی نژاد ندیدم شاید من و دیگران کور هستیم و شما بینا لطفا” خدمات این دو آقای نامبرده را با ذکر جزئیات برای ما بگوئید تا چشم خرد و مغزیمان باز و بیدار شود من در وبلاگم خلاصه ای از عملکرد آقای احمدی نژاد را در چهار سال گذشته اش که ۲۰ صفحه شده و درازائی هم پیدا کرده گذاشتم اگر ریگی به کفشت نیست و کور دل و بگیر و ببند نیستی و مزاحمتی برای شخص من ایجاد نمیکنی برادرانه و یا خواهرانه (نمیدانم مردی یا زنی) بیا و بخوان و حداقل من یکی را بیدار کن بفهمم و دیگر به این مردان خدمتگزار نگویم خائن شاید شما خدماتی که این دو نفر یعنی علی خامنه ای و احمدی نژاد به ملت فلسطین و به اسلام و به عربهای آنطرف خلیج فارس و به شیعیان کرده اند را میگذاری خدمت به ایران و ایرانیان؟!!!
گوشه کوتاهی از خدمات احمدی نژاد که زیر پرچم آقای خامنه ای هستند را اینجا میگویم:
۱- ایشان نبایستی به دبی ۳۷ ساله و سایر کشورهای عربی آنطرف خلیج فارس اجازه میدادند که اسم خلیج جعلی عربی را بیآورند اسم خلیج فارس یک اسم تاریخی هست نه یک لوگوی وبلاگی که بشود به این آسانی زیرش زد و عوضش کرد!!
چرا آقای احمدی نژاد اجازه میدهند دیگر کشورها جعل سند کنند؟ چرا؟
ایشان نبایستی میگذاشتند سند نام خلیج فارس از جزیره کیش ربوده شود!!
ایشان نبایستی میگذاشتند سایر آثار تاریخی سر از موزه ها و خانه های کشورهای دیگر در بیآورد
از همه مهمتر و بدتر ایشان نباید پول نفت ایران را در فلسطین آنهم در سه ماه بدون اجازه مردم ایران خرج کنند و آنجا را ۳ ماهه آنچنان آباد کنند!!
پول نفت ما اول باید توی جیب ما برود خرمشهر و بم هنوز بعد از ۲۴ سال خراب است عکسهایش در وبلاگ من هست بیا این هموطنهای خرمشهریت را ببین که پول نفتشان در جیب فلسطینیان است فلسطین را اسرائیلیان خراب کردند خودشان هم باید غرامت بپردازند و آنجا را ترمیم کنند به ایرانیان چه مربوط بوده
آیا منظورت از خدمات این دو آقا یعنی خامنه ای و احمدی نژاد همین کارها هست تازه کارهای زشت دیگری هم هست که بدرازا میکشد و من فعلا” کوتاه سخن میگویم
آذر ۱۴م, ۱۳۸۸ at ۹:۳۹ ب.ظ
برای رضا و ایرانی(که بعید میدونم اصلاً بوی از ایرانی بودن برده باشه)
فقط یه جمله بهتون می گم و اونم اینکه روتون رو کم کنید و اینقدر حرف مفت نزنید و برید جای پای آقاتون رو بوس کنید.
ننگ بر هر چی وطن فروش خائن و درود بر افراد وطن پرست است.
آذر ۱۴م, ۱۳۸۸ at ۹:۴۷ ب.ظ
دوست عزیزی که دلیل نفرت جماعت کثیری از این ملت از جناب اقای خامنه ای رو پرسیدی! یک دلیل بر میگرده به وضعیت جامعه ای به اصطلاح اسلامی تحت الامر رهبر.تو کجای یه جامعه ی اسلامی که تئوری های حکومتی خودش رو از مبناهای حکومتمداری علی(ع) گرفته برای برخورد با مخالف از شدیدترین نیروی قهریه استفاده میکنن؟به قول دکتر زیبا کلام چرا نیروی نظامی ما برای برخورد و پراکنده کردن معترضین به شیوه ها و ابزارهای مدرن اینچنینی مثل دستگاه اب پاش قوی رو نمیاره؟و حتما باید به لباس شخصی هایی تا دندان مسلح که انشالله در اتش جهنم خواهند سوخت متمسک شوند؟در کدوم جامعه ی اسلامی و به تبع اون اخلاقی یک فوت شده رو با هر پیشینه ای که داشته باید فاحشه خطاب کرد؟ایا محمد(ص) هم در مورد هند همسر سفیان(خدا مرا لعنت کند اگر بخواهم ذره ای قیاس بین ندای مظلوم و هند داشته باشم ولیکن مجبور به تکمیل صحبتم هستم)چنین ابراز نظری میکرد؟ رفیق بروز این نوع گفتمانها و ادبیات که کم هم درجامعه ی به اصطلاح اسلامی رایج نیست از کجا ریشه دارد و نشات میگیرد؟ ایا همین دو مورد و هزاران مورد دیگر که این مکان محل مناسب ایراداتش نیست لزوم صدور حکم بی کفایتی چنین رهبر بدکار و سیه قلب و….را گواه نمیدهد؟ درود بر تو دکتر ارش حجازی کاش همگی ما اینچنین برای همنوع دوستی ذره ای اعتقاد را وارد زندگی هایمان میکردیم!از هر سلک و مرامی که بودیم با دین و بی دین!
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۱:۳۷ ب.ظ
سلام!!
نظرات برخی از دوستان رو خوندم و لازم دونستم توضیحاتی رو بدم!
آقا/خانوم یک تهرانی سلام!
گفته بودید: “افراد را بخاطر وبلاگ نویسی میکشند”
میشه ازتون سوال کنم که چه کسی رو به خاطر وبلاگ نویسی کشتند؟
میتونم مشخصات اون فرد رو بدونم؟ چرا بی بی سی که اینقد سنگ ما رو به سینه میزنه تا الان چنین فردی رو نشون نداده؟
گفتید: “انتظار نداشته باشید کسی به یک ایمیل ناشناس که ممکن است یک تله باشد ایمیل بزند.”
با هر نوع وسیله ی ارتباطی که شما گفتی میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم و با هم مذاکره کنیم!! شما یه راه به من پیشنهاد کن که من بتونم حسن نیتم رو ثابت کنم!
ببینید من اصلا” حرفم چیز دیگری است!! من میگم آقای خامنه ای واقعا” برای ما و جامعه ی ما زحمت کشیده و سزاوار این همه توهین نیست!! البته این حرف من وقتی درسته که شما یک مسلمان باشی و اگر اسلام رو قبول نداشته باشی که بحث ما از ریشه بی فایده است.
در مورد بسیج هم میتونم بگم که شما درست میگی و مشکلاتی وجود داره ولی یه کم غلو کردی! افرادی هستند که کورکورانه به طرفداری از رهبر ادامه میدن و گروهی برای سوء استفاده از این تشکیلات وارد آن می شوند و…
یه حقیقت که باید بپذیریم اینه که تو هر تشکیلاتی ممکنه مشکلاتی وجود داشته باشه ولی مهم اینه که با اون مشکلات برخورد جدی بشه!!!
با اینجا مخالفم که می گویید از ظلم دفاع می کنند!!ممکنه کورکورانه یا برای سوء استفاده کردن از مزایای بسیج از چیزی یا کسی دفاع کنند ولی از کدام ظلم؟ منظورتان آقای خامنه ای است؟
من هیچ وقت آقای خامنه ای رو با شاه مقایسه نکردم! اصلا” قابل مقایسه نیستند این دو نفر!
حرف من این بود که آقای خامنه ای از بیت المال امرار و معاش میکنه؟ یا حق من و تو رو تا به حال صرف سفرهای خارجه و خوش گذرانی هایش کرده که این گونه مورد آماج اهانت ها قرار میگیره؟
میدونم که استدلال هام خیلی پیش پا افتاده و بچه گانس ولی باور کنید با نظراتی که من اینجا خواندم بحث های ریشه ای و استدلال های قوی در این مکان کشش ندارد! من برای همین پیشنهاد ارتباط از راه دیگری رو به دوستان دادم!!
در ضمن!! منم مثل شما در همین ایران زندگی می کنم و مثل شما در همین تهران هستم!
گفته بودید: “دزدیهایی که این رژیم از ملت کرده خیلی بیشتر از شاه بوده”
شما یا تاریخ را مطالعه نکرده اید یا منظورتان را درست متوجه نشده ام!
جشن های محمد رضا رو یادتون رفته؟ درحالی که هزاران نفر در جنوب کشور در فقر و بدبختی بودند محمد رضا جشن برگزار می کرد و بهترین آشپز های جهان و بهترین آرایشگران و… را جمع کرده بود و با روئسای جمهور کشورها به عشق و کیفش می رسید!
ببینید باز تکرار میکنم که من منکر مفاسد اقتصادی موجود در کشور نیستم ولی تو رو خدا یه کم واقع بین باشیم و جامعه ی الان رو دیگه با زمان شاه مقایسه نکنیم!!!
آبرویی که بهش اشاره کردید منظور کدام آبروست؟
کاپیتولاسیون؟
کدام آبرو؟
اینکه به بعضی کشورها باج بدهیم و برامون کف بزنند آبرو است؟ یا اینکه درحالیکه همه ی جهان از چند کشور می ترسند ما جلویشان بایستیم؟ اینکه نفتمان را به غارت ببرند؟
در مورد ثروت کشور درست می گویید! ما منابع خیلی زیادی داریم!
باز منکر فساد اقتصادی نمیشم ولی ما ۸ سال جنگ رو داشتیم و در حال بازسازی زیر ساخت هامون هستیم! ما باید خودمون رو به سلاح هایی تجهیز کنیم که دیگه کسی نتونه به راحتی تهدیدمون کنه یا نه؟
ما تحریم هستیم! این تحریمه که خیلی از مشکلات رو برامون ایجاد کرده که مجبوریم قطعات هواپیمامون رو چندین برابر اون هم دست چندم تهیه کنیم! دیدید که امریکا هر چند وقت یک بار ما رو به تحریم بنزین تهدید می کرد ولی ما بلاخره تونستیم بنزینمون رو خودمون تولید کنیم و در موقعه ی نیاز از اون فناوری میتونیم استفاده کنیم!
در مورد سپاه باور کنید منم اطلاعی ندارم ولی اگر این رقم رو سپاه پرداخته باشد و از بیت المال باشد مگه قرار است که به بیت المال برنگردد؟ سود مخابرات اینقدر زیاد است که در عرض دو/سه سال کل پول بر میگردد! شما نمی خواید بگید که سپاه جمهوری اسلامی ایران نباید همچنین پولی در اختیار داشته باشد؟
در مورد اون پولی که میگن به ترکیه رفته هم اطلاعی ندارم ولی با عقل جور در نمیاد که اون رقم بتونه از کشور خارج بشه!
در مورد پولی که به حماس و حزب الله داده میشود هم بحث خیلی زیاد است که باشد برای وقت دیگری و جای دیگری!!
در مورد ندا که آقای حجازی انگار تصمیم ندارند به سوال ها پاسخ بدهند و اگه جواب اون چندتا سوال منو کسی میدونه خوشحال میشم بگه تا منم بدونم!
در مورد سایر کشته ها هم باور کنید بحث طولانی ای دارم که اینجا جاش نیست و وقت دیگری را می طلبد
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۱:۳۹ ب.ظ
آرزو جان شما جواب سوال های منو بده منم قول میدم سوال هات رو در یک مکان بهتری جواب میدم!
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۴ ب.ظ
سلام نوشین جان!
نه! من همچین جسارتی نکردم! شما و دیگران کور نیستید!! فقط شاید تحت تاثیر افرادی قرار گرفته اید و فقط حرفهایی رو می شنوید که آنان می گویند و فقط چیزی را می بینید که اون ها می خواهند که شما ببینید!!!!
ببینید من کی از آقای احمدی نژاد طرفداری کردم؟
من هرچی کامنت خودم رو خوندم جایی رو ندیدم که از آقای احمدی نژاد طرفداری کرده باشم! بحث من آقای خامنه ای است!
مطمئن باش که نه ریگی تو کفشمه و نه قصد انجام کاری رو دارم و نه اینکه کسی هستم که بتونم کاری کنم!! در ضمن انتقاد کردن که جرم نیست! همین چند هفته پیش بود که آقای خامنه ای اعلام کرد که هر کسی که با رهبر مشکل دارد که منافق نیست! هر کسی که به رهبر انتقاد می کند که منافق نیست!
در مورد حرف هایی که در مورد آقای احمدی نژاد زدید بحثی ندارم و چون اطلاعات دقیقی ندارم نظری نمیدم و اصلا” اگه اصلاعات کاملی داشتم هم بحثی نداشتم چون بحث من در مورد کس دیگری است!
نه! دفاعیات من در مورد این چیزهایی که گفتی نیست!
در ضمن از اینکه یک راه ارتباطی گذاشتید خیلی خیلی ممنون ولی متاسفانه وبلاگتان فیلتر بود! اگه آدرس دیگه ای به من بدید یا اینکه آدرس ایمیلی یا آی دی من رو اد کنید یا من آدرس وبلاگ بدم یا هر راه دیگری,من حاضرم حرف هام رو بزنم و حرف هاتون رو بشنوم!!!!
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۵ ب.ظ
سلام محمد جان!!
من خواهش کرده بودم که قبل از هرگونه توهین و چرت و پرت نثار کردن, پیشنهادم را قبول کنید!
حرف خاصی ندارم!
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۶ ب.ظ
سلام امید جان!!
باور کنید برای مقابله با افرادی که مسلح اند و اسلحه خانه ها رو خالی میکنند با آب پاش نمیشه برخورد کرد!
باور کنید ۱ ماه قبل از انتخابات ایران افرادی مثل آرش حجازی بی دلیل وارد این خاک نمیشوند!
باور کنید که در جمع معترضین افرادی از سفارت انگلستان حضور داشتند!
باور کنید که انقلاب مخملی در کار بود!
باور کنید دانشگاهیان مروج سکولاریزاسیون راست بود!
بخوانید نامه ی سروش را به رهبری که لذت می برد از این وضع!!
و باور کنید که اوضاع با آب پاش و اینجور چیزا جمع نمیشد!
خیلی توطئه ها بود و خیلی تهمت ها به نیروی انتظامی و بسییج زده شد! من باز تکرار میکنم که انکار نمیکنم کاستی ها و اشتباهاتی که قطعا” در مواردی از سوی این ارگان ها انجام شد.
چه کسی چه کسی را فاحشه نامید؟ لینک از سایت معتبر بهم بده! بیانیه ی معتبر بده! روزنامه ی معتبر معرفی کن! نمی خوای بگی که بی بی سی اینو گفته که…؟
آخه عزیز من! نمیشه رو هوا حرف زد و بعد نتیجه گیری کلی کرد که!!
باز هم درودی بر آرش حجازی ولی بر چه مبنایی نمی دانم!!
آذر ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۶:۲۴ ب.ظ
جواب به یک ایرانی
آقای ایرانی شما در جواب یک تهرانی گفته اید:
….البته این حرف من وقتی درسته که شما یک مسلمان باشی و اگر اسلام رو قبول نداشته باشی که بحث ما از ریشه بی فایده است.
شما کمک کردن به احکام و باورهای اسلامی را کمک به ایرانیان میدانید؟ یعنی به ارزشهای ایرانی در ایران احترام گذاشته شده؟ احکام اسلام مثلا” میگوید : زن نصف مرد است !! وقتی من نصف مرد هستم و باید در بعضی امور با ارزش زندگی از مرد اطاعت کنم و حتی طبق دستور قران کتک هم بخورم بعد ارث را نصفشو به من بدن
( چون محمد فکر میکرده در همه خانه ها مرد ها نان آور هستند / فکر میکرده دنیا همان یک بعدی را دارد که خودش فهمیده!!)بعد در دادگستری شهادت یک زن غیر مجاز و شرعی نباشد ( باز چون محمد اعراب فکر میکرده دنیا به همان افکار خودش تمام میشده و زنها احساساتی هستند / زنها عقل ندارند و از این قبیل حرفهای تند و تیز کینه توزانه) این احکام گوشه ای از کینه توزی های محمد هست آدرس وبلاگ جدیدمو گذاشتم لطفا” مطالب منو با دقت و حوصله بخوان و یک جوابی بده که من دیگه خفه بشم
در ضمن گفتی کی در ایران به خاطر وبلاگ نویسی اعدام شده؟!!
ای ایرانی ای هموطن گمراه من
من خودم عکس اولین وبلاگ نویس پسر را که یک جوانی بوده حدود ۴ و یا ۵ سال پیش به نام اولین اعدامی وبلاگ نویسی
من یکی که عکسش را دیده ام دومین وبلاگ نویس هم اسمش امید رضا میر صیافی بود که اعدام شد و همه ما فهمیدیم چیزی از مرگش نگذشته چقدر کم حافظه ای!!
هنوز کفنش خشک نشده تو فراموشش کردی!!
اینهم سایت تابناک برو و بخوانش در مورد بگیر و ببند های دولت مسلمانت نوشته
http://www.persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=551
برو به سایت زیر : اعدام یک فعال و وبلاگ نویس به نام یعقوب مهر نهاد
http://aknoononline.blogspot.com/2008/08/blog-post_06.html
برو به سایت زیر : فیلتر شدن و بازداشت امید ولی زاده را بخوان:
http://chrr.us/spip.php?article3483
سایت بالا گزارشگران حقوق بشر است
بازم آدرس بدم
http://aknoononline.blogspot.com/2008/08/blog-post_06.html
برو به سایت زیر : فیلترشدن و بازداشت امید ولی زاده را بخوان:
http://chrr.us/spip.php?article3483
سایت بالا گزارشگران حقوق بشر است
بازم آدرس بدم این آدرسها را به راحتی با یک سرچ کردن در گوگل پیدا کردم اما تو هنوز فکر میکنی اسلام و شیعه و آخوند دارند به ما خدمت میکنند از گوگل هم خبری نداری همه چیز به راحتی آب خوردن درآن پیدا میشود
بقیه جوابهایت هم در وبلاگ من هست بیا و با حوصله بخوان بعدش به اسلامت حسابی بناز من که نازیدم
آذر ۲۰م, ۱۳۸۸ at ۹:۳۳ ب.ظ
سلام! برای جواب دادن به نوشین کامنت میذارم!
سلام نوشین جان!
ممنون از اینکه اعتقادت رو به من نشون دادی و فهموندی که بیشتر از این وقت جفتمون تلف نشه!!!
از بقیه ی دوستان هم خواهش می کنم که اگه در مورد موضوعی با من بحث دارن اول مثل نوشین اعتقادشون رو به مسائل اسلام برای من روشن کنن و بعد وارد بحث بشن!
من گفته بودم که اگه شما اسلام رو قبول نداشته باشی بحث ما بی فایده است چون استدلال های من در بعضی مواقع به اسلام مربوط میشه که اگه شما اون رو قبول نداشته باشی بحثمون بی فایده است!
من اصلا” شک دارم که شما تو ایران زندگی کنی یا اگه تو ایران زندگی می کنی خیلی بی خبری!!! این مطالبی که من تو وبلاگ شما دیدم تقریبا” مطمئنم کرد که تو ایران زندگی نمی کنی!!!
در مورد اون اعدام ها…!
واقعا برات متاسف میشم وقتی می بینم با حکم اعدامی که برای این افراد گذاشته شده مخالفت می کنی!!
این خط کپی شده از سایتی است که شما لینکشو دادی:
“هر فعال اینترنتی که مروج فساد، فحشا و الحاد شناخته شود، محارب شناخته شده و با صدور حکم اعدام مواجه خواهد شد.”
با این مشکل داری؟ اگه آره واقعا” برات متاسفم!
نمیدونم امام حسین (ع)رو قبول داری یا نه ولی این امام ما میگه اگه دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید!
آذر ۲۶م, ۱۳۸۸ at ۴:۰۳ ق.ظ
برادر(ایرانی)جان یه کم ارومتر با هم بریم! من اون کلمه ی فاحشه رو از نظر دوم تو همین صفحه دیدم و عینا بازتابش دادم اما بر فرض این نظر یه مخاطب ساده باشه مثل من نوعی نظر جناب نماینده ی ولی فقیه در سپاه (ذوالنور) رو چه کارش میشه کرد کسی که قطعا باید مواظب رفتار و کردارش به دلیل توجه رسانه ها باشه میاد و میگه اینها شهدای سبز اموی!!! هستن.
۲) قطعا انقلاب مخملی بی مزه ترین و نچسب ترین وصله ای بوده که جناب خودکامه و دار و دسته اشان در این سیستم حکومتی کلاینتالیستی که فقط عده ای معدود خودی هستن و دیگران نامحرمان و اخراج شدگان و مرتدان و معدومیان و…. طراحی و پیاده اش کردن. برادر من انقلاب مخملی درسته که عاری از خشونته و منقلب کردن عمومی و کلی اما بلاخره باید هدفی در پسش داشته باشه یا نه؟یه کم فکر کنی میفهمی که اگر قرار بود انقلابی مخملی یا واقعی رخ بده هیچ وقت سران جنبش مسیر تجمعاتشون رو در مناطق بی خاصیت هدایت نمیکردن مخصوصا در اون روزهای اول که اتش خشم ملت چنان داغ بود که هیچ نیروی قهریه ای تاب و توان مقابله و دفع اش رو نداشت.قطعا یه راهپیمایی ۳ملیون نفری رو نمیشه به خاک و خون کشید درسته یا نه؟ اما چرا این ۳ میلیون نفر مسیرشون رو از میدان انقلاب تا ازادی تعیین میکنند و نه مثلا برفرض میدان ولی عصر تجریش برای تصرف صدا و سیما ی فاسد! یا چرا نباید حول و حوش مجلس بگردند همچون اسلافشان در گرجستان و چک و… یا بیت جناب رهبر؟ این تنها یک دلیل بود از هزاران دلیل که به قول خودتون مجال و مکان بهتری رو میطلبه.اما در مورد مسلح بودن ملت هم کمی کافیه وابستگی اتون رو به حکومت و دستگاه های لجن پراکنی حکومتی مثل فالس نیوز کم کنید تا بیشتر متوجه بشید! برای این ادله ام حاضرم فیلمهای ضبط شده ی شخصی ام با گوشی موبایلم رو که از همون پایگاه لعن شده ی بسیج بالای میدون ازادی از ابتدای شروع فاجعه تا انتهاش رو نشونت بدم و یا بفرستم که ببینی چطور اون پایگاه در حالیکه مردم رسما داشتند پخش و پلا میشدند تا به خونه هاشون برگردند به کینه ی عده ای حرومزاده ی …گرفتار شدند.در تمامی فیلمهای ضبط شده ام حتی یک مورد اسلحه از نوع گرم و سرد نخواهید یافت اگر نگید که جعلیه و ساختگی. قطعامن مدرک تصویری دارم اگر شما هم داشته باشید از اینکه ملت ما مسلح بودن خوشحال میشم مطمئن بشم!اگر که تصویر و عکس اون پیرمردی رو به من نشون ندید که با اسلحه ی اسباب بازی در خیابانها دیده شد و وطن امروز با افتضاح هر چه تمامتر هم به چاپش اقدام کرد. راستی اگر ملت ۳ میلیون نفری مسلح نتونن از پس یه پایگاه نهایتا ده نفره بر بیان همون بهتر که به قتل و غارت و تجاوز! نائل بشن! نه رفیق؟ به قول خودتون بصیرت هم خوب چیزیه! یا همون فاین تذهبون برادر؟
آذر ۲۶م, ۱۳۸۸ at ۴:۱۶ ق.ظ
خانوم نوشین درسته که مواضع سیاسی امون به صورت فعلی در یک خط قرار گرفته اما با همون ادله ی مباحث سیاسی(حالا نه از بعد مذهبی و عقیدتی ) باید بهتون بگم به صورت کلی شما جزئی از اقلیت موجود درون این جنبش هستین یعنی کسانی که خواستار حذف کلی دین از عرصه ی عمومی جامعه هستن و در این راه به هر توهین و بی احترامی و خط قرمز رد کردنی متوسل میشن.(کمی در مورد گفتارتون در مورد محمد بازنگری کنید) این جنبش هنوز هم بر روی شعار های مذهبی میچرخه و هنوز هم برای رجال واقعی و راستین جمهوری(ونه حکومت!) اسلامی کف و سوت میزنه مثل شهید بهشتی و مطهری و شریعتی و ….هنوز برای اینکه اتهام پاره کردن عکس ایت الله خمینی رو توطئه ی حکومت میدونه شعارهای حمایت از رهبر فقید سر میده و براش الله اکبر سر میده(توجهتون رو به تجمعات دانشجویی این چند مدت اخیر در داخل دانشگاه ها جلب میکنم مثل اخرین تجمع دانشجویان در روز ۲۳ اذر در دانشگاه تهران) پس شما طبق قوانین دمکراسی مورد قبول من و خودتون(اگر سیستم دیگه ای مثل مارکسیسم و سلطنت طلبی و…میخواین پس اصلا در یک خط نیستیم! و به صورت کلی بحثمون بی فایده میشه ) مجبور به تبعیت کردن ازشعارها و خط دهی های اکثریت هستین.
آذر ۲۷م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۵۳ ق.ظ
سلام امید جان!!
خب خوبه که خود شما هم میگی که این کلمه رو از تو همین صفحه بازتاب دادی! همینطور که در همین صفحه نوشین میاد و خودش رو جنبش سبزی می دونه و اون حرفا رو میزنه پس کسی هم هست که خودش رو غیر جنبش سبزی بدونه و این حرفا رو بزنه!!
در مورد صحبتی که در مورد آقای ذوالنور کردی هم دو مطلب دارم:
اولا” اینکه نظر آقای ذوالنور نظر شخصی ایشان است و درسته که نماینده ی ولی فقیه است ولی نمی توان نظرات ایشان را با نظرات آقای خامنه ای یکی دانست!
ثانیا” من از شما خواهش کردم که وقتی نقل قولی از فردی می کنی به همراه لینکش از سایت معتبر باشه!!!
در مورد انقلاب مخملی مثل اینکه سوء تفاهم هایی شده!!
مردم قصد انجام انقلاب مخملی رو نداشتن!! این نظر منه!
یه سری افرادی از این فرصت بوجود آمده استفاده کردند(بهتر اینکه سوء استفاده) تا انقلاب مخملی راه بیندازند!
من هیچ وقت آقای موسوی و آقای کروبی رو به راه اندازان انقلاب مخملی وصل نکردم!
اون سه میلیون نفر ملت ایران بودند که فقط به انتخابات اعتراض داشتند!!! من اون افراد و خیلی های دیگر که هنوز هم جنبش سبزی هستند جزو ملت ایران می دونم و هیچ شکی بر این نیست!
صخبت من با افراد پشت پرده که قصد سوء استفاده از وضع موجود رو داشتن است!
آتش زدن مساجد کار مردم ما بود؟ یا افرادی که قصد سوء استفاده داشتند؟
نه عزیزم! غارت کردن اسلحه خانه ها ساخته شده نبود!!
ملت مسلح نبودند! همان افرادی که قصد سوء استفاده را داشتند مسلح بودند!! من هیچ وقت ملت ایران را با اون افراد یکی نمی دانم!
http://hamedtalebi.blogfa.com/post-348.aspx اینو بخون امید جان!!
به نکته ی آخرش هم دقت کن که :
« از باب تذکر می گویم که نقل این متن به معنای تأیید کامل آن نیست »
در مورد کارهایی که یه عده از بسیجیان انجام دادند گفتی!!
من یادمه چندین بار در همین صفحه اعلام کردم که من منکر اشتباهات ارگان های انتظامی و بسیج نمی شوم!
ولی دقت کن که به قول یه نفر “اوتوپیای جمهوری اسلامی هم اگرچه جامعه مهدوی است ولی مثل همه ی اتوپیاهای عالم تحققش مستلزم ظهور است! پس برای رسیدن به آن جایی که شما گفتی اینگونه به هیچ جا نمی رسیم مستلزم حرکتی هستیم اصلاحی تا ظهور خود حضرتش! اصلن جامعه مهدوی بنظرم دست نیافتنی است تا قبل از ظهور!
برای همین هم امام خمینی جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را بهترین مدل حکومتی در شرایط کنونی قلمداد می کند! ”
پس اشکال هست و نمیشه منکرش شد و ما باید یه راه اصلاحی رو پی بگیریم!
بله! بصیرت خوب چیزی است!
آذر ۲۷م, ۱۳۸۸ at ۱:۰۷ ق.ظ
یک دلیل حمایت نکردن من از جنبش سبز هم همینه که گرفتن عضو از هر طیفی رو افتخار میدونه (طبق آخرین بیانیه ی آقای موسوی)!!
امید جان و دیگر عزیزان!
من یه پیشنهاد داشتم!
اینکه یه مکان بهتری برای بحث و گفتگو در مورد جنبش سبز و مسائل مختلف (اصلی ترینش: آقای خامنه ای) تعیین کنید که اونجا بشود همه ی حرف ها را زد و راحت تر بود!!
خرداد ۲۷م, ۱۳۸۹ at ۲:۲۶ ب.ظ
مطمئنا ابراز این نظرات بی ادبانه در وبلاگ شما از طرف بسیجیها یا طرفداران نظام نیست، آنچه مورد تعجب من است بی توجهی شما به این نظرات است.